THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

.

.

.

.

Sunday, December 26, 2010

:::sPeCiaL DAY:::

HaRi yaNG SgT2 hePi waT aKu biLa bjuMpa baLik dGn aLL My meMbers frOm 
PLKN TasiK MeRaNTi KuMp 1 siRi 2/2005...
AfTer 5 Year..kaMi berSua KeMbaLi..
haNya berTeMpaT di KFC KaNGar PerLis..
TeMpaT Sgt tiDaK PeNtinG..
TetaPi MoTiF utaMa pJumpaaN Itu sGT2 berErTi...
GiVe tHousaND meaNinG 4 Me....
huMMmm sPeEcHLess ~

OuR meMorieS aT diS PlaCe wiLL a uNforGettaBLe moMenTs in My Life...

MemOries wiTh CharLie 's CoMpaNy...
aNd im as a PLaTun LeadeR..
CaNt 4geT it..
NeVer..eveR...


MeMorieS WiTh aLL My fweN...
L.O.V.E u aLL GuYs..

&

FinaLLy aFter 5 YeaRS...
we meeT agaiN..
MasiNg2 daH bnyak bRubaH..hehe~

WluPon xRaMai yG daPaT jOiN..
TaPi sTill meRiaH~


daRi kiRi : dYa TeHa , FharaHida & ME

daRi kiRi : zHaFri, DeQ WaN, aKmaL & AiNaL azWaN

AkMaL & AiNaL


So...HoPefuLLy aFter diS..
We caN STiLL keeP In tOuCh..
LuV u aLL guYs..





My BFF WeDDing (PaRT 2)

25 DiseMber 2010 
bsaMaan dGn haRi kRisMas..
seOrG LaGi teMan raPaTku meniNggaLkan cLub kteOwg hehe
die da meLanGkaH ke AlaM BaRu yG DiKeNaLi sBg
aLaM RuMaH TaNgga...

sGT2 hePi unTukNya..

haSdaYanTi & Rozee
::: SeLaMat PeNgaNTiN baRu :::
seMoga baHagia hinGGa ke aKhiR HayaT 

aFter make Up at "RED FRAME"
baGi MaJLis sebeLaH pGanTin peRempuaN

YanTI WiTh Flower
Nice sGt..
LuV iT..

YaNti wiTh heR HusBaNd "rOzee"
sGt secoCok...

meNunGGu KeTibaaN suaMi terSayaNg..

MaJLis maKan beraDab...


seLaMat tinGGaL yanTi hihihi...
saY GUdbye to oUr SiNgLe cLuB...
nGeeeee~

Thursday, December 23, 2010

::: SeCreT BeaUtY FroM WaNY :::


KePaDa mereKa yg naK kUlit muKa LiciN, PuTih & geBu..
BoLeh Lah mGaMaLkan PeTua kaT bawaH neH..

HaRi 2 aKu aDe teRbaca 1 maGaziNe neH gTau Yg caMpuRan GaMat + BedaK seJuK
 Sgt BagUS uNtuK KuLit..
Ia daPat mgHilaNgkaN PaRut2 jeRawat & jeraGat
di SaMpinG boLeh meLiciN & meMutiHkan KuLit..

So..baHan2 nya aDaLah...


 BeDak SeJuk...(seCukuP RaSe)


 AiR gaMat..
(koranG bOle daPatKan aiR neh kaT Langkawi..muraH jek 1 botoL = RM5)
maKe suRe iaNya yG terBaru...
Xmo yG eXpired..!

tHen KoraNG CAmPurkaN beDak seJuk & aiR GaMat neh seCuKop raSe
biaR SebaTi..& leTakkaN Di Muka mSg2...

hasiLnya CaMNI laaaa.....

 caM HaMpeh jeK..


sO..AmaLkan sLaLu seBeLom Tdo...
sKuranG2 nya..2x seHari seTiap MalaM & paGi...

::: seLaMaT mCuBa :::



Wednesday, December 22, 2010

New ShaWL FrOm VieTnaM

MonDaY..20/12/2010..
I GoT a new ShaWL frOm VieTnaM..
waS giFted froM mY beLoVed Boss...
wHen he weNt to VietNaM 4 OuR coMpaNy tRip
whiCh suPposeLy iM aLso invoLves..
buT...huMM..4geT it...
dun waNNa taLk abOuT it aNymoRe..

anYway...
ThaNxs..soooo MuCh..
LuV u laaa Boss
ahaaKzzz..~


Saturday, December 11, 2010

My BFF WeDDing

FinaLLy...
i'Ve made a GooD deCisiOn...
caNcel wiTh da VieTnaM triP & ProCeed wiTh my BFF wEddinG..

SuPPoSeLy daRi AwaL lagi aKu waT kputuSan NEh..
LaGipOn she's mY bEst fweN..
AnD daT da spEciaL dAy in Her LiFe...

VietNaM??
aFter diS aKu boLe peGi laGi..
buT my bFF weDding...?? oNLy oNes iN her LiFe tiMe..

So...4 mY deaRest FweN...
MarDzuhaiDa MohaMad
sELamaT pGanTin BaRu...
Moga BahaGia ke AkhiR haYat...
iM hePi 4 U...
mUaHHH....

McDa b4 da maJlis aKad nikah...

Me wiTh mCda..
loOks likes "baby dolls"
ahaKKzzz.....

SeLaMat PgANtin BaRu
mY deaR fweN..
WIShing U a GooD LiFe wiTh ur husBanD...
>_<


Thursday, December 9, 2010

VietNaM or My BFF WeDDinG...???

LaWataN ke VieTnaM..???
oR
My BeSt FweN WeDdinG...???

oooooMG....
SoOOoooo diFFicuLt...
susaHnye mBuaT PiLihaN...
Dua2 sGt peNtinG....
CmNe neH....HATE iT...!!!
XsuKe sgt2 praSaaN neH....
XSUke BiLa tpaKsa MbUaT piLihaN...;.

HELp..heLP.....>_<
I NeeD waTer...
huMMmm...


waNy..FaSter PleaSe...!
maKe a DeciSiOn...!!!


Wednesday, December 8, 2010

SaLah Ke jaDi PA...????

AfteR 1 weeKs beRcuTi 4 mY CoNvo..

TheN, yesTerdaY da masUk oFis as uSuaL...
Bos plaK xdEw..oUt staTion for 5 daYs...
sO..GempaK sKeT oFis diBuatNyew...Dgn kaRenaH aKu laaa....

tOday...aKu keNa atteNd saTu taKlimaT UntuK LaWataN Ke VieTnaM..
RePreseNted 4 mY LuvLy Boss..ahaKKKzzz...
10.00 a.m aKu geRaK ke MARA buiLdinG...
oMg suMe waRga2 eMas jeW yg mGhadiRkaN DiRi..
meaNs dat LawaTan nEh 4 da oLdeST PeopLe...
Iyew la kaN...UnTuk usaHawaN2 Jek...so xRamai La bDk muDa..
huHuHU xDe chaNce Laaa...hehehe

tGh aSsssYiKKKkkk..DgR bRieFinG dr "kePala pGeTua" hehe
teTiBa sOwG laKi yg LayaK akU pggiL " uNCle " neH myaPa aKu..

UnCLe : Hye..pEgi sOrG Je kew?? aDe paRtneR x?? KitE duduK beR2 naK???? Sy PoN xde TeMaN 
              NeH..
            
berDerau daRaH aKu masE tuh..taPi aKu wat SluMber Jew..jaWaB..
aKu       : X...saYa waKiLkaN tuK boSS..."

UnCLe  : Oooooo..PeGi dGn boSs..PA yer..??? KeW caWaNGaN no 2...(maKsudNye WiFe ke-2)
               hUmmm bDk2 zaMaN skG..NaK hiDuP sEnaNG....sGGp jaDi yG ke 2...aSaL...hiDup mewaH....

maSe tuH muKa aKu da BruBah...haNgiN gleW DgN paKcik Tuh....RAse tCabaR GLew...TaPi aKu buaT MuKa "Toyaa" jeK....Die tUH NAk NGorat aKu xDapaT...SO WaT AyAT CmTUH Laaa..hahaha...aBes Jek bRieFing tuH aKu teRus bLahhh..Xmo tGGu daH...haNgin sAtu baDan...
kekaDanG aKu terPK...SaLahkaH MnjaDi seOrg PA...??? kEnaPa seTiaP PA mesTi dilaBeLkan aDE skaNdaL dgN bOss..wiFe ke 2 La...mCm2....huMMM uNfair Laaaa.....KeRaNa NiLa seTiTiK..RosaK susu seBelaNga.....






Sunday, December 5, 2010

KoNvo

2/12/2010
My ConvoCaTion aT UiTM ShaH aLam..
iM sOOoo hePi..
juZ onLy me & My Mom..
eVen not all Of mY famiLy membeRs JoiN daT 
BuT it StiLL Give me sOme uNforGettaBLe mOmeNTs..

thaNxs Mom..
LoVe U DaMn muCh..
thanXs 4 beiNg a GooD Mom 4 me..
im sOOoo appreciated to be ur dauGhter...

waNNa wish a Lots Of thaNXs to my DeaR couSin..
..husHiyaNi & HusHinaiDi..
4 their suPPort aNd heLping....

thanXs 4 da NiCe floweR...
 my DeaR CousiN..

wiTh my Mom & AmeeN.....
at TheiR housE in SePang..
wiTh my deaR CousiN..
HusHiYaNi...
thaNxs 4 beiNg a NiCe phoTogRapher..
LuV aLL piCtures..
NicE..!!


LuV aLL dis Pic..
wiLL goNNa be uNforgeTTable moMents in My Life
EVER......!!!



Sunday, November 21, 2010

♥♥ PeTaNda JoDoH ♥♥

TgH haRi AhAd yg aMaT MbosaNkan..
View My fweN paGes..
TheN aKu terBAca saTu NoteS YanG aKu rase besT n paTut sHare dgN sesaPa jeK..
Sooo BaCa La eKkkk....~~

Firman Allah SWT, bermaksud "Jika kamu menolong (agama) Allah, nescaya Dia akan menolongmu dan meneguhkan kedudukanmu" (Surah Muhammad, ayat 7)

Gunakan seluruh pancaindera

Jodoh adalah perkara yang sudah ditetapkan oleh Allah yang maha Esa. Tetapi bagaimana kita mengetahui dia memang ditakdirkan untuk kita? Allah SWT mengurniakan manusia telinga untuk mendengar, mata untuk melihat dan aka untuk berfikir. Jadi gunakan sebaik-baiknya bagi mengungkapkan rahsia cinta yang ditakdirkan. Dua manusia yang rasa mereka dapat hidup bersama dan memang dijodohkan pasti memiliki ikatan emosi , spiritual dan fizikal antara keduanya. Apabila bersama, masing-masing dapat merasai kemanisan cinta dan saling memerlukan antara satu sama lain. Lalu gerak hati mengatakan, dialah insan yang ditakdirkan untuk bersama. Benarkah ia seperti yang diperkatakan?


Berikut adalah 10 petanda yang menunjukkan dia adalah jodoh kita........

1. Bersahaja

Kekasih kita itu bersikap bersahaja dan tidak berlakon. Cuba perhatikan cara dia berpakaian, cara percakapan, cara ketawa serta cara makan dan minum. Adakah ia spontan dan tidak dikawal ataupun kelihatan pelik. Kalau ia nampak kurang selesa dengan gayanya, sah dia sedang berlakon. Kadang-kadang, kita dapat mengesan yang dia sedang berlakon. Tetapi, apabila dia tampil bersahaja dan tidak dibuat-buat, maka dia adalah calon hidup kita yang sesuai. Jika tidak, dia mungkin bukan jodoh kita.

2. Senang bersama

Walaupun kita selalu bersamanya, tidak ada sedikit pun perasaan bosan, jemu ataupun tertekan pada diri kita. Semakin hari semakin sayang kepadanya. Kita sentiasa tenang, gembira dan dia menjadi pengubat kedukaan kita. Dia juga merasainya. Rasa senang sekali apabila bersama. Apabila berjauhan, terasa sedikit tekanan dan rasa ingin berjumpa dengannya. Tidak kira siang ataupun malam, ketiadaannya terasa sedikit kehilangan.

3. Terima kita seadanya

Apapun kisah silam yang pernah kita lakukan, dia tidak ambil peduli. Mungkin dia tahu perpisahan dengan bekas kekasihnya sebelum ini kita yang mulakan. Dia juga tidak mengambil kisah siapa kita sebelum ini. Yang penting, siapa kita sekarang. Biarpun dia tahu yang kita pernah mempunyai kekasih sebelumnya, dia tidak ambil hati langsung. Yang dia tahu, kita adalah miliknya kini. Dia juga sedia berkongsi kisah silamnya. Tidak perlu menyimpan rahsia apabila dia sudah bersedia menjadi pasangan hidup kita.

4. Sentiasa jujur

Dia tidak kisah apa yang kita lakukan asalkan tidak menyalahi hukum hakam agama. Sikap jujur yang dipamerkan menarik hati kita. Kejujuran bukan perkara yang boleh dilakonkan. Kita dapat mengesyaki sesuatu apabila dia menipu kita. Selagi kejujuran bertakhta di hatinya, kebahagiaan menjadi milik kita. Apabila berjauhan, kejujuran menjadi faktor paling penting bagi suatu hubungan. Apabila dia tidak jujur, sukar baginya mengelak daripada berlaku curang kepada kita. Apabila dia jujur, semakin hangat lagi hubungan cinta kita. Kejujuran yang disulami dengan kesetiaan membuahkan percintaan yang sejati. Jadi, dialah sebaik-baik pilihan.

5. Percaya Mempercayai

Setiap orang mempunyai rahsia tersendiri. Adakalanya rahsia ini perlu dikongsi supaya dapat mengurangkan beban yang ditanggung. Apabila kita mempunyai rahsia dan ingin memberitahu kekasih, adakah rahsia kita selamat di tangannya? Bagi mereka yang berjodoh, sifat saling percaya mempercayai antara satu sama lain timbul dari dalam hati nurani mereka. Mereka rasa selamat apabila memberitahu rahsia-rahsia kepada kekasihnya berbanding rakan-rakan yang lain. Satu lagi, kita tidak berahsia apa pun kepadanya dan kita pasti rahsia kita selamat. Bukti cinta sejati adalah melalui kepercayaan dan kejujuran. Bahagialah individu yang memperoleh kedua-duanya.

6. Senang Bekerjasama

Bagi kita yang inginkan hubungan cinta berjaya dan kekal dalam jangka masa yang panjang, kita dan dia perlu saling bekerjasama melalui hidup ini. Kita dan kekasih perlu memberi kerjasama melakukan suatu perkara sama ada perkara remeh ataupun sukar. Segala kerja yang dilakukan perlulah ikhlas bagi membantu pasangan dan meringankan tugas masing-masing. Perkara paling penting, kita dan dia dapat melalui semua ini dengan melakukannya bersama-sama. Kita dan dia juga dapat melakukan semuanya tanpa memerlukan orang lain dan kita senang melakukannya bersama. Ini penting kerana ia mempengaruhi kehidupan kita pada masa hadapan. Jika tiada kerjasama, sukar bagi kita hidup bersamanya. Ini kerana, kita yang memikul beban tanggungjawab seratus peratus. Bukankah ini menyusahkan?

7. Memahami diri kita

Bagi pasangan yang berjodoh, dia mestilah memahami diri pasangannya. Semasa kita sakit dia bawa ke klinik. Semasa kita berduka, dia menjadi penghibur. Apabila kita mengalami kesusahan, dia menjadi pembantu. Di kala kita sedang berleter, dia menjadi pendengar. Dia selalu bersama kita dalam sebarang situasi. Tidak kira kita sedang gembira ataupun berduka, dia sentiasa ada untuk kita. Dia juga bersedia mengalami pasang surut dalam percintaan. Kata orang, "lidah sendiri lagikan tergigit", inikan pula suami isteri'. Pepatah ini juga sesuai bagi pasangan kekasih. Apabila dia sentiasa bersama kita melalui hidup ini di kala suka dan duka, di saat senang dan susah, dialah calon yang sesuai menjadi pasangan hidup kita.

8. Tampilkan kelemahan

Tiada siapa yang sempurna di dunia ini. Tipulah jika ada orang yang mengaku dia insan yang sempurna daripada segala sudut. Pasti di kalangan kita memiliki kelemahan dan keburukan tertentu. Bagi dia yang bersedia menjadi teman hidup kita, dia tidak terlalu menyimpan rahsia kelemahannya dan bersedia memberitahu kita. Sudah tentu bukan senang untuk memberitahu dan mengakui kelemahan di hadapan kekasihnya. Malah, dia tidak segan mempamerkan keburukannya kepada kita. Misalnya, apabila dia bangun tidur ataupun sakit dan tidak mandi dua hari, dia tidak menghalang kita daripada melawatnya.Apabila kita dan dia saling menerima kelemahan dan sifat buruk masing-masing, memang ditakdirkan kita hidup bersamanya.

9. Kata hati

Dengarlah kata hati. Kadangkala, manusia dikurniakan Allah deria keenam yang dapat mengetahui dan memahami perasaan pasangannya. Dengan deria batin ini juga kita dapat saling tahu perasaan masing-masing. Kita dan dia juga dapat membaca fikiran antara satu sama lain dan dapat menduga reaksi dan tindakbalas pada situasi tertentu. Apabila kita yakin dengan pilihan hidup kita, tanyalah sekali lagi. Adakah dia ditakdirkan untuk kita? Dengarlah kata hati dan buatlah pilihan. Serahlah segalanya pada ketentuan yang maha berkuasa.

10. Solat Istikharah dan Tawakkal

Jodoh dan pertemuan semuanya di tangan Allah SWT. Manusia hanya perancang di pentas dunia ini dan skripnya ditulis oleh yang maha esa. Adakalanya, dalam memainkan peranan sebagai pelakon, diberi petunjuk melalui mimpi atau gerak hati. Mimpi memang mainan tidur, tetapi apabila kita melakukan sembahyang Istikharah dan memohon supaya Allah memberikan petunjuk, insya-Allah dengan izinnya kita mendapat petunjukNya. Jika dia pilihan kita, buatlah keputusan sebaiknya. Jika tidak, tolaklah dia dengan baik. Semua yang kita lakukan ini adalah bagi mendapatkan kebahagiaan hidup di dunia. Setelah semuanya diusahakan, berserahlah kepadaNya dan terus berdoa. Ingatlah, nikmat di dunia ini hanya sementara.Nikmat di akhirat adalah kekal selamanya.


Friday, November 19, 2010

SyuKuR...♥♥

19/11/2010
Jam 8.18 p.M. waKtu MalaYsia..
FinaLLy haMba teLah meNeMui " nPoN " keSayaNgaN yg daH 2 haRi iLanG..
oMg...XtaU naK GaMbaRkaN cMNe praSaaN aKu...
raSe cM nK LonCat2 jeW..(paDahaL mmG da LonCaT pN)
caM naK rUnTuh uMaH aKu hahaha~~

wloPon nPoN neH xseBeraPa mahaL..
TApi aMat bmaKna oooo....

oMG.....
52 miSSed Call..
20 meSSaGe...

meSti suMe owG RisaUkan aKu kn..Sbb Tuh ByK msG...(hahaha PeraSaN)
PapE pOn bsYukUR sesaNGaT..

nPon2 jGn la KaU iLaNg laGik eK...
hUmm paDahaL aKu yg XpaNdai siMpaN..
LeTak MeraTa...

sO, mOraL of The sTory is...

  • JgN caReLess ya WaNy....
  • paSneh letaK baRanG tUH iGt tmPaTnya...
  • JGn suKa sePaHkaN baRaNg...
& da LaSt oNe is....

...........JgN PEMALAS.......
.



Thursday, November 18, 2010

The MeaNinGs Of LuV in IsLaM


  •  The first type of love that Islam calls for is the Love of Allah, praise be to Him. This love makes you avoid committing sins in order not to make whom you love, Allah, get angry with you. This love also urges you to contemplate all the different aspect of nature that usually lead you to have a deeper faith in the Creator who created all this beauty round us.
  •  The second type of love is the love of Prophet Muhammad (peace be upon him). This love also makes you follow the example of Prophet Muhammad (peace be upon him) in all his dealings and manners. Also this love is an indication of the love of Allah as stated in the Holy Qur'an, "Say: 'If you do love Allah, Follow me: Allah will love you and forgive you your sins: For Allah is Oft-Forgiving, Most Merciful.'" Say: "Obey Allah and His Messenger: But if they turn back, Allah loves not those who reject Faith." (Qur'an, 3:31-32)

  •  The third type of love is human love. It means that the Muslim has to love his other fellow men regardless of their ethnic, linguistic or cultural background. This includes love of neighbors, colleagues, relatives and even strangers. This type of love persuades the Muslim to help anybody whenever he can. There are numerous of A hadith that exhort Muslims to help anybody who really needs help because such an altruistic act takes the Muslim one step closer to Allah.
  •  The fourth type of love is the love between a man and a woman, but Islam organizes and regulates these lofty feelings within the framework of marriage because Islam views that marital love leads the couple to have a peaceful and happy family life, which is the core of the Muslim society.


Friday, November 12, 2010

Test Ooo TesT....

ESok PaGi
 13/11/2010
beRteMpaT di IPG KanGaR perLis...
aKu aDe TesT..MTeST..for KPLI...
huMmm...
taKotNya..sTuDy poN bLom neH...
BuKu poN xdeW..
TAwaKaL jek...
Pape Pon..wiSh me LucKs ♥♥♥

NoW..da 10.45 p.m.
SeRaBut gileW...
uWaa...naK tiDo awaL skeT..TaKot xbaNgUN PaGi sOk..

uWaaaa...
BesT Of LuCks waNy..
chaiYOk2..

Tuesday, November 9, 2010

BecaUse of U hiGh heeL...


SeLaMat tiNggaL duNia HigH HeeL...
BeCauSe oF u...HigH HeeL yG bwaRna GOLD...
suNgguH meMaLukaN...

Uwaaaaa....MuMMy..
iM shYing.....

ToDay...9/11/2010
aKan aKu iGt saMpai beBila...
perisTiwa yG sanGat meMaLukan laGi menyaKitkan berLaku di MayBank KanGar PerLis...
tePaT jaM baPe..??Aku pOn da XigT..hummMMM

aS uSuaL...aKu G banK...NaK baNk iN dweT...
tapi aRi neH MMg AmAT maLanG Laaa...
MaYbe aKu aGak keLetihaN DiseBabKan Dr paGi aKu aDE uRusaN dGn pihaK banK..
BYk ceK yG XsEttLe..aNd so On...
BreaKfast poN x...sO Cm xBmaya...(aRghhh aLasaN jEk...)

eNtah cMne..OtW jaLan meLangkaH piNTU MasUk maYBaNK Tuh...
aKu bOleh teRpeleeeOtttt...(daLam BahAsa Lain..terkeHel..) Kat tePi PiNtu 2...
maSyaALLAH...
ya raBBi...
maLu gileW MaSe tUH...
NiaT dLm haTi..maU jeK waT purA2 PeNGsaN...haha..
DAh la Org mCm UlaT..Byk giLew..
taPi memikiRkan dieoRG keNa ngaNKAt aku....
so aKu wat boDossss jek.....sMbil PuRa2 saKit...

aLhamDuliLLah..DaLam kekeCohan tuhn adE GaK yg BsiMpaTi dGn insN MaLang neh iaiTu aKu..
Die dTg tuk TolOng ngaNkat AKu..(beRAt neh...)
tOleh pUnye toLeh...
paK gUArd maYbank rupeNya...
hehehhehehe...
Time KasiH bebaNyak La waHai pak GuarD YG nseM...
JAsamU TetaP DikeNang...

PaS ucaP tq....
AkU pON blaH dR SItu...xMo ToLeH g...maLu siOtttt....
Huhhh...sEyesLy...traUma naK pki HeeL tUH daa...

TaMatLah riwaYat KO waHai hiGh heeL Yg BwaRna GOLD.......



Monday, November 8, 2010

DiET

SeHaRiaN bsaMa EnCiK SaYunK..
iM sOOOooo hePi tOdaY...
AcTuaLLy kiTeoWg tataU naK PEgI Mane..
puSiNG puNYe pusinG...
TgK baNjir...

aT LaST...
PEwoTku beRdanGduT....
LApo.......
so, kiTeoWG g TAsik MelaTi...

TheN, mAsE TgH maKan Tuh..DiE tGor aKu...
kaTanYe....

" Eh..baWu 2 mGGu D xbaLik...baDaN da MaKin ChUbby"

Uwaaaa.....apaKah beNar??
keNapaKah??
diManaKah??
BeToL keW??

aBes La aku...
KeNa DieT BaLik...
NeH sUmE BanJir Nye PaSaL.....
maKan TiDo..tHen maKan BaLik..
thEn tiDo baLik....
smGGu banJir neh tuH la akTiviti aku...

huMMmm...paStu aKu tnye baLik...

" NApe..?? D XsuKe kew KaLu B cHubbY???"

theN dGn sLumberNYE die ckP..

" D laGik suKe...BEsTtttt tuh....................." 
taPi taKot B la asYik merUngut...BaJu xMuaT la...iNi la..
menGaH laaa...
So diEt sKeT ek....."

OHhhhh...DIET......???


PeHHHhhh..terAsanYA meNusUK ke kaLbu...
maSa BaLik...daLam keTe akU byK MnDiaMkan diRi...
buKaN MAjuk..taPi tGh PK nak wat aPe.....??
dieT..
eXerCisE...
jOggiNg...

uWaaaaa...HeLp me....!!!


HUmmMMM..
oK...
diEt beRmuLa...





Sunday, November 7, 2010

PERLIS aFteR BaNjiR....

HaRi neH hari ke-7 baNjir di PerLis...
AlhaMduLiLLaH..
KeaDaaN SeMaKin PuLih..bYk kawaSaN yg DiNaiKi aiR da MuLa KeRinG...

TaPi..
aGaK myediHkaN TgK kawaSan2 yG diLanDa baNjir..
huMMm....
mGkiN adE hiKmaH diSEbaLikNya...

KaNgaR (dePaN mahKaMah)

HadaPan CiMb BanK..
AgaK myEDihKaN tGk bYk teMpat MusNah

JaLaN saNtaN - RePoH
jaLan raYa poN smaKin keriNg..


NaMun..
StiLL adE KawaSan yG diPeNuhi aiR..





BaNjir 2010
KanGar, PerLis...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...