THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

.

.

.

.



Saturday, January 29, 2011

Patut ke Xpatut??

Kadang2 SAYA terfikir patut X SAYA rasa cemburu 
dgn perkara-perkara yang dah lepas...????
Bila satu persatu rahsia yang lama terbongkar...
sikit2 lama-lama dah jadi macam bukit..

Perlu kew seseorang itu menyimpan rahsia
Yang sepatutnya dia simpan...???

Secara logikalnya...
ape yg BELIAU lalui SAYA pernah juga melaluinya...
So SAYA rasa X sepatutnya SAYA nak marah
atau rasa cemburu yang bukan2...
SAYA tau SAYA bukan yg pertama..
dan SAYA jugak Xtau sama ada SAYA yg terakhir..
sumanya telah tertulis..
KITA hanya mampu merancang..
TUHAN yang menentukan...

TAPI..
SAYA still jugak rasa nak marah..
Unfair kan SAYA neh...

PELIK sgguh SAYA neh..
berubah WANY...berubah....

Xbaik tuk kesihatan hahaha...

~Confuse~
*_*





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...