THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

.

.

.

.



Thursday, January 27, 2011

PeMbetuLaN

Assalamualaikum...
hadirnya SAYA disini adalah untuk membetulkan keadaan...
SAYA xpasti sama ada ape yg SAYA wat neh betol atau tidak..
but one of ur status is referring to me rite???
or im juz POYO..perasan sndri yg dat status refer to me...???

Juz tertarik dgn 1 of ur statement dat u says..

"....what happen jz happen...
yesterday is history,today is a new day,
 tomorrow is beginning of new journey..
enough la..everybody make a mistake..."

Kat sini 1 more times I wanna mention 2 u dats I da lama lupakan everythings yg blaku 
between both of us..
what do U think about me???
r U thinking dat im still looking 4 U...
U jangan nak prasaan or igt I nak berdrama dgn U..
U salah sekiranya U igt I still bsaMa kenangan yg lama 2..
u r wrongs babe !!!

I tau U ade FOLLOW my Blog..
and U ade terbaca ENTRY2 yg merujuk kepada U...
dats the old ones...
wake up laa...
not to worry...
im not wany as u know before..

everythings was changed !
wake up la babe...
juz B urself.....
u R hepi with ur Life...
same goes to me...
im sooo hepi with my Life...
do not create somethinG which can make U TROUBLE...
humm
....disgusting..

>_<

~ waNy yanG tgH maraH & EmO SgT2 ~


~sekian~














0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...