THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

.

.

.

.



Friday, February 11, 2011

Ayong masuk Hospital (Part 3)..!!!

~ Alhamdullillah ~

Syukur ke hadrat ilahi..
akhirnya ayong da boleh balik umah..
kesian plak tgk BELIAU duk mengadu kesakitan..
hummm...
nak wat cne kan..bnda da jadi...
tapi seriously scary gile tgk besi yg mencocok kat dalam tangan BELIAU
Xlalu makan seminggu aku dibuatnya..
Patut la aku xleh jadi nurse..
argghhh kalu jadi pon xmungkin aku leh tahan

So..aku nak share dgn korang sedikit gambo2 yg membuatkan aku Xleh tido malam..
Xlalu makan..sbb takot hu3..

neh gambo xray keadaan besi or dawai (aku pon xbape ariff ttg neh)
kat dalam tgn anak sedara aku neh..


rupa tangan BELIAU selepas besi tersebut dimasukkan
hishhh sakit oiiiiii.....
neh la anak sedara aku
kesian BELIAU
hummm

OK sampai disini sahaja
KISAH ayong Masuk Hospital..
dari part 1 - part 3
(konon2 kronology la)
heheh


~ Sekian ~





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...