THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

.

.

.

.



Thursday, April 14, 2011

Fobia nak KAWEN oiii !!!!

" Keganasan Rumah Tangga "



Isu neh mmg panas dibincangkan ~ di sana sini
byk jew kita dgr cerita pasal bnda neh kan ~ dlm TV, radio, newspaper,
dulu masa kat Campus pon pnh buat assignment tajuk neh ~

TAPI

cmna kalau bnda neh jadi depan mata kita?
dgn org yg kita sangat2 kenali?
benda neh la buat aku takut nak kawen ~ 
seikhlas dan sejujurnya  aku sgt2 fobia ~

ingin saya bkgsi dgn semua ttg seorg sahabat sy ~ 
sekadar untuk renungan bsama ~ jadikan iktibar


***********

S bukan nama sebenar ~ seorg sahabat yg sgt baik ~ dia seorg gadis yg sgt lemah lembut, baik dan sntiasa tersenyum walaupon ada mslh ~ sgt suka bkawan dgn beliau ~
baru mendirikan rumah tangga sekitar 3 bulan atas dasar cinta ~ 
masalah beliau adalah suami beliau seorg yg sgt panas baran, kuat cemburu dan suka ckp yg bukan2 bila marah ~ sejak dari zaman bkawan bercinta mmg prangai suami beliau suka pukul2, kuat cemburu n macam2 lagi la ~ sblm kawen dah janji nak brubah ~ tapi still sama ~ xdew perubahan lgsg ~ mmg btol ckap org ~ LELAKI kalau skali dah biasa angkat tgn pada pmpn mmg susah untuk dia ubat tabiat tuh ~ sbb dah jadi habit ~ ( MAAF ~ sy xckp untuk suma lelaki la)

Semalam saya dapat tau suami beliau pukul beliau lg ~ tendang di sekitar perut ~ 
sedihnya hati sy ~ geram sgt2 kenapa ada laki sedayus itu ~ sggup pukul isteri yg bakal melahirkan zuriatnya ~ kes mereka dah dirujuk di MAHKAMAH SYARIAH ~
sy pon xpasti apa yg jadi
hanya mampu doakan yg terbaik untuk beliau ~
AMINN


******


PENGAJARAN :

+ CINTA xmenjaminkan apa2 jika akal dan kewarasan tidak mguasai diri =(

~ hummm ---->> takut nk kawen !!!!!!


so ~ 4 all man outside ~ ~ ~



plzzzz STOP !!!!!








4 comments:

Fahimah Mahayuddin said...

Wani,akupun sama..dengar macam2 cerita pasai org kawen ni aku takut. Waktu bercinta xsama dengan bila kawen..huhuhuhu.harap2 kita xdapat la suami mcm ni..takut aku!

WaNy said...

serious wess ~ aku pon naik takut
time bcinta suma baikk
da kawen ~ humm
Allah ja yg tau ~

salmiyati raus said...

saya pun takot nak kawin,takot lagi teruk dari era bercinta,, bercinta lame dah,,rase mcm belum cukup kenal sedalam2nya,,so mmg masih belum bersedia nak kawin,,,

WaNy said...

humm ntah la wesss
aku sgt sedey tgk mende neh jd depan mata dgn kgkwn aku ~ hopefully everythgs ok ~ aku doakan yg tbaik tuk dia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...