THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

.

.

.

.



Sunday, April 24, 2011

KulitKU yg KERING & BerMINYAK !!

" Umo adik brapa yew? awal 30-an ke??"
Pergghhh...masih terngiang2 ptanyaan "amoi" kat supermarket tadi tuh..

Dgn slamber aku mjawab.. " sy baru nak masuk 24.."

" Muka kamu da tua sebelum masanya.."
" Kamu kena jg muka kamu.."
" jgn biar mcm tuh saja ~ xsayang kew?? " 

MALU sggh sy tadik..sape xmalu klu ada org tnya cmtuh..OHH TIDAKK..!!!!!


******

Begitulah sesi perbualan antara sy & seorg "amoi" yg lawa la muka dia
(promoter kat satu mall neh) masa shopping dgn my sis ptg tadi
dia ckp cmtuh kat sy after sy wat satu session scan kulit muka la kononnya

muka saya KERING kat dlm ~ BERMINYAK kat luar

adoiiiiii ~ masalah betoi..

dan sy telah berjaya dipengaruhi oleh beliau untuk membeli produk mereka..
memang diakui yg sy neh sgt mudah TERPENGARUH...

haiiii anak sape la ehh *** jahanam dwet..total sume RM250 huhu

mmg xdinafikan la..dia mmg brjaya sbg sorg promoter ~ hahaha

tapi kat sini bkn nak cite pasal beliau..
tapi pasal produk beliau yg blom terbukti kesahihannye lagi..** coz baru cuba

NUTOX OXYFUSION


hopefully product neh berkesan la kat muka sy yg KERING & BERMINYAK neh
dah bole wat goreng ikan agaknya ~ haha

adoiiiii *** gaji OHH gaji....
bila nak gaji hoiiii....


**sekian**






2 comments:

Eiymah Fahimah said...

Wani! Akupun sama.Masalah kulit berminyak jugak dulu. Sekarang ja dah ok sikit.Huhuhu..aku duk kat shah alam ni lagi la, org keja duk panggil "kakak""kakak" ja pdahal umoq depapun lebih kurang aku..huhuhu..(Memang terasa diri aku nampak tua da..)aku ada jugak pakai nutox tp 1 jenis ja, yg untuk toner tu. So far, memang ok lah.Good luck!

WaNy said...

yaka? wahh neh best dgr neh..oo hg pkai toner ja eh?aku excited da neh..
TQ2 4 da info..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...