THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

.

.

.

.



Thursday, September 1, 2011

Pusara Itu !!


31 August 2011 jam 5.30 petang
ALHAMDULILLAH

Sempat jugak aku menziarahi pusara beliau walaupon pd hari raya ke2
tidak seperti tahun2 yg lepas

MAAFKAN wani !
bkn bmaksud wani lupa kn abg
cuma wani agak busy.

Seperti biasa..aku sediakan air & bunga mawar..
Sampai jew kat sana.
Aku tgok pusara beliau agak basah & lembap
Mgkin dah ada org lain yg dtg sblm aku
Family beliau agaknya

Terkedu seketika di situ
Aku sedekahkan AL FATIHAH untuk beliau

Linangan air mata mula berjurai2 jatuh di pipi.
humm Emosional seketika.
Terkenangkan kisah2 lama.
sudah 3 tahun rupanya..
CEPATNYA masa berlalu..

semoga dikau TENANG di sana 


AL FATIHAH

untuk

Allahyarham Shahrul yg tercinta.

AMIN..




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...