THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

.

.

.

.



Thursday, October 6, 2011

Cakap xserupa BIKIN !!!!


Dlm keadaan mood terganggu...
xtau nk story cmne..tp aku rasa sgt confuse skg..
if korang xsuka baca..its OK..
juz wanna share ape yg aku rasa skg...luahan hati..

Mmg before neh aku sgt benci dgn beliau
sbb beliau sgt mengongkong hidup aku
dgn ape yg beliau dah buat pd aku..UNBELIEVABLE..

tp after aku tgok sendri kesakitan beliau..
dgn keadaan lemah terbaring..badan penuh wayar sana sini
tetiba hati aku rasa tersentuh..dgn mudahnya aku CAIR !!

Ya allah..AKU NEH MMG SUKA CKP XSERUPA BIKIN
itu perkataan yg aku dgr dr member2 rapat.
if mereka tau apa yg aku rasa
if mereka ada kat tempat aku...
mungkin mereka akan FAHAM..


**************

so after dah BERBAIK semula...
now beliau dah byk berubah.
dah xmarah2 aku, dah xkongkong aku sgt2.
so skg dia dlm keadaan tgh memulihkan diri beliau
hari2 mintak aku masakkan.

sumtime hepi sgt2 bila masakan yg aku masak beliau hirup smpai titisan terakhir
rasa appreciated gilerr...terharu..
humm


apa yg blh aku kata d sini

LIFE...is difficult to describe..
sumtime apa yg kita decide 2 blh berubah sekelip mata je..
semuanya dah ditentukan oleh NYA


aku cuma mampu REDHA !!!!





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...