THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

.

.

.

.



Sunday, November 27, 2011

Best Moments in My Life !


Teringat incident selasa lepas 22 November
di mana time lunch hours.
as usual beliau akan datang and kiteorg akan pergi lunch together
xtau nape tetiba hari tuh nampak die semacam je
cam ade sumthin yg d sembunyikan.

sampai kat kedai makan Mutiara depan Komtar.
order makan & minum.
tapi beliau xnak makan.
PELIK..
at last aku makan sensorg.
baru nak jamah sepinggan maggie goreng yg sgt2 sedap tuh..
tetiba.....

"U..Kita kawen jom !!! "

terkedu aku dgr persoalan tuh..
aku mimpi ke? he proposed me?
OMG...pmpn mane yg xsuka bila org yg kita syg soal kita cmtuh kn.
aku suka tapi xtau nak reply cmne.

perkataan yg keluar dari mulut aku...

" Nanti kite bincang lain k " !!!


so..bincang punya bincang..
dah ade kata persetujuan..



********

Ya Allah..
Kau permudahkanlah segalanya..
andai benar jalan yg aku pilih ni Ya allah ~~




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...