THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

.

.

.

.



Sunday, January 1, 2012

GoodBYE 2011


Assalamualaikum wbt..
Salam 2012..

Ahad, 1/1/2012
Rasa nak menulis di pagi ahad yg sejuk neh..
Dari semalam hujan xberhenti2 menyambut kedatangan 2012.
hujan rahmat mungkin :)

Selamat tinggal 2011,
So, neh 1st Entry aku utk tahun baru neh..
Just nak share apa yg aku lalui at the end of december 2011

Bila difikirkan balik, sgt kelakar..
Sumtimes gurl neh boleh menjadi sgt bodoh even mendapat pendidikan yg sgt tggi tapi disebabkan seorg lelaki seseorang itu boleh bertindak secara tidak WARAS sehingga sanggup menjatuhkan maruah sendiri di hadapan org demi mendapatkan CINTA lelaki..

Astagfirullah hal azim...
apa nak jadi dgn dunia skrg..

Sebelum neh, situasi cmneh hanya aku TONTON dlm cerekarama TV je
tapi now aku sendiri yg mengalaminya.

Ya ALLAH..berat sungguh ujian yg kau duga aku di akhir 2011.
Tapi aku kuatkan juga diri , tabahkan hati,
ALLAH sentiasa bersama mereka2 yg BENAR.

aku still igt kejadian 23/12 di tepi jalan tuh
sgt2 memalukan, 2 org perempuan meraung2 menangis bergaduh sbb seorg lelaki.
dan salah sorgnya adalah AKU..

OMG...im so stupid.
xpernah aku rasa sebodoh neh haha..
Xsangka sekelip mata je TUHAN nak tunjukkan segalanya...

Lelaki ??? humm...xtau la nak tafsir korang cmna..
baru 2 minggu aku IGNORE kau...
kau dah curang dgn aku...
kalau setahun xtau la..

Aku bersyukur sbb TUHAN tunjukkan kebenaran awal.
Mungkin ada hikmah di sebaliknya.

dan kau yg bernama PEREMPUAN..
jangan la cuba menjatuhkan maruah kita sbg perempuan.
byk lagi lelaki kat luar sana.
Xkan la lelaki yg kau baru kenal 2minggu..
itu pon melalui YM..dah kau nak ajak KAWEN,
tanpa senarang hantaran,
tanpa kau soal asal usulnya,
tanpa kau tahu latar belakangnya,


kau DESPERATE sgt ke?????
Fikirlahh !!!!


************

Mungkin ada hikmah di sebalik semua kejadian ni
Apa yg pasti hubungan kami semakin rapat.

Di sini apa yg boleh aku katakan perangai manusia ni sukar ditafsir.
dan manusia juga boleh berubah sekelip mata je..


Buka buku baru, bina hidup baru.
Selamat tinggal 2011





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...