THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

.

.

.

.



Sunday, March 18, 2012

Bau itu....


Teringat kejadian LAST FRIDAY 
tersenyum sorang2 bila aku memikirkannya
kelakar betol..tapi kadang2 aku fikir sakit hati plak dibuatnya..

Cam biasa sampai office dlm pukul 9 a.m.
Last week masuk pukul 9.30 a.m. 
So xde la berebut sangat dgn org2 government yg naik lift komtar tuh..
tapi ntah kenapa hari tuh..
banyak pulak yg naik lift sekali dgn aku..

Ku gagahkan juga..
Bersempit2 dalam lift yg dah mcm tin sardin nak pecah..
Tiba2 aku terbau satu bauan minyak wangi Clinique 4 Men..
Wangian yg sangat2.....
aku kenali..
aku rindui..

dah lama aku xbau wangian tersebut..

Dalam keadaan sempit tuh, aku cuba gagahkan nak tengok juga kalau2 
orang yg aku cari2 tuh ada..
aku jengket sana sini..
panjangkan leher (macam angsa plak)
sampai tertolak2 org yg tidak berdosa ( ya ampun)
semata2 nak cari beliau 

hummm...xde :(


Dalam diri berkata :
Cuba kuatkan semangat..
Positive thinking !
Kenapa aku nak jadi cmtuh..bukankah aku dah tekad
untuk lupakan segalanya..!!!


p/s : Ingat kau sorg je ke pakai minyak wangi tuh !!! 
(cuba sedapkan hati)


walaupon aku teramat2 merindui bauan tersebut...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...