THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

.

.

.

.



Sunday, March 11, 2012

Mentarang Bakar


Assalamualaikum..

Selamat Hari Ahad..

Finally, aku decide juga untuk balik kampung
Dah xtertahan rasanya menanggung rindu dgn family di kampung
Cukuplah sebulan je aku merajuk bawa hati yg LARA
huhu..

Even 2 hari je dapat balik kampung
Tapi rasa sgt2 teruja
Rindu dgn masakan mak
Rindu dgn nenda terchenta

So, petang neh dah nak balik Penang again.
Kejap je rasanya

******************
So lunch hari neh sgt best.
Kami menjalankan aktiviti membakar MENTARANG
korang pernah dgr x pasal siput mentarang x?????
meh sini aku nak share dgn korang !!!
zoom dekat sikit.............




neh la rupanya mentarang...

sejenis siput yg hanya di jumpai di sekitar2 pantai yg berselut sahaja
aku rase cm sesetengah negeri je
sbb pernah juga aku tanya org penang
tapi dieorg xtahu pon kewujudan siput ini

so,jom menjamu selera !!!



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...