THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

.

.

.

.



Sunday, April 29, 2012

Dam Air Itam

The sweetest moments is when hang out with my friends

so for this entry wanna share some picture
some moments
some happiness
some memories

with my friends

Location : Air Itam Dam, Penang
Members : Wany, Azura & Anna

boleh ke ambil gambar bertiga??
TAPI dah ambik da pon hehe

nice shoot ya !
me, zura & anna

 rase cam kat overseas pon ade tempat tuh
very nice place !

 ratu pokok hehe ~

me & zura 

aku yg paling over ! haha

 anna & zura

nice shoot 1
Tapi MUKA AKU cam garang sket..
arghh forget it !

terjun ?
Berani kah?

 ala2 tembok besar china gitu !

Air Itam Dam


*****************

Ade org kata
Aku giler bergambar!
haha ~ ADMIT it

yang penting aku xkaco orang
That's the most important thing
Actually bergambar is a part of release tension !
btw thats my opinion & the way i enjoy my self !

so c u in the next entry & next place : )



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...