THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

.

.

.

.



Tuesday, April 10, 2012

Mengasah Bakat Suara !!


Kerna Terpaksa...Aku rela kau pergi
Kerna terpaksa...ku turut kata hati..
Tertutup hatiku untuk bercinta lagi..
Tidak ku tahu bila kan terbuka...
lalalalalalalalalala.....


*******

Petang tadi dgn megah ku gagahi masuk audition suara utk pertandingan karaoke bg company esok malam.
Haishh ~ berdebar2 jugak rase hati...
Xpernah2 aku masuk pertandingan2 nyanyi neh
setakat nak karaoke kat K-Box OK jek..
Neh depan org ramai..
OH tidak..
Namun ku gagahi jua
Entah dapat spirit dari mana.. aku pon xpasti

So result utk sape yg melayakkan diri ke Final pd esok hari
Nervous gak saingan sengit2..
Harapkan suara aku cm katak panggil hujan jek
hahaha...

So at least satu cabaran dah dapat aku atasi
iaitu memberanikan diri dihadapan org
which is selama neh aku sgt takut sbb aku ada pnyakit cepat gelabah ~ haha

p/s : hopefully i can control myself ! AMIN ~~

2 comments:

DeaN said...

helo..helo..helo..
diner kt Sp Inn tu ape?

WaNy said...

haiyaakk...itu berdua..
berdua lebih baek kan !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...