THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

.

.

.

.



Monday, July 2, 2012

Kahwin

Mode : Sedih + Gelisah

Dalam 2 minggu neh topik kawen xberhenti2
Sometime stress sgt dgn LIFE aku neh
Xde ke org yg boleh faham mslh aku, situasi aku dan apa yg ada dlm fikiran aku

Rasenya kat sini je terdaya aku luahkan 
Nak story dgn kawan, rasenya dieorg pon dah terbeban dgn mslh dieorg

Ya ALLAH, 
 " aku tahu kau maha mendengar lg maha mengasihani
dgrlah rintihan hati kecilku ini.....:(  "

sometime aku rasa xfaham dgn family aku sndiri,
semuanya unplanned, macam lalang masing2, sekejap ON sekejap OFF
rasa cm aku neh boneka, yg boleh di control oleh remote ke kiri dan ke kanan
aku juga perlukan sedikit ruang utk masa depan aku, 
YES it true ~ all the things under their rules..i know bout it
but just give me a space
i need a space
utk berfikir secara waras, after aku dapatkan semua pendapat dr kalian
aku tidak menolak pendapat itu mentah2, cuma aku perlukan sedikit masa, sedikit ruang,


" Ya allah, sesungguhnya hati kecilku ini rs sgt bersalah sbb berfikiran cm ni
aku xpatut menolak takdirmu ya allah dan aku jg xpatut berperasaan begitu terhadap family aku sendiri.."


semakin confuse dgn benda yg berlaku
dgn si dia yg x habis nak kawen secepat mungkin
dgn family aku yg aku xpasti suka atau tidak..
sekejap suka sekejap tidak
macam angin monsun yg bertiup mgikut masa nya

arghhh ~ boleh gila aku cmni...


T.O.L.O.N.G.G.G.G.G.G.G.G.G.G. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...