THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

.

.

.

.



Wednesday, July 17, 2013

Syukur KepadaMU


A L H A M D U L I L L A H
Ku bersyukur kepadaMU YA ALLAH
kerana menyembuhkan suami kesayanganku
kerana mengembalikan beliau ke dalam hidupku
kerana memulangkan teman, sahabat, suami di sisiku

S E S U N G G U H N Y A
Aku teramat2 sayangkan beliau lebih dari nyawaku

A K U M A K I N S E D A R
Terima Kasih Ya Allah
Terima kasih kerana membuka hati dan mindaku

******

ALHAMDULILLAH, encik suami sudah kembali ke rumah
walaupun keadaan beliau masih kurang sihat,
 tetapi sekurang - kurangnya aku dapat menatap beliau 
setiap jam, minit, saat.
Termenung seketika bila memikirnya , 
sesungguhnya aku tidak sanggup kehilangannya
TETAPI andai kata Tuhan lebih menyayanginya AKU REDHA....


Encik suami patah tangan kanan, soft tissue injured ( kaki kiri )
dan ada masalah dgn leher a.k.a tengkuk
Dokter bagi balik sebelum refer semula ke hospital utk city scan.


Apa pun aku sangat2 BERSYUKUR 
 kau masih berikan aku peluang 
untuk bersama suami ku yg tercinta
Sesungguhnya ada hikmah di sebalik semua kejadiaan ini,
 yg mana aku akui 
selepas kemalangan berkenaan banyak mengajar aku
erti kehidupan rumah tangga yg sebenar
walaupun aku penat menjaga suamiku di hospital, 
ulang alik dari rumah, mandikan beliau, suapkan makanan, 
semua ini tidak pernah aku fikirkan sebelum ini..

TETAPI 

aku redha dan ikhlas melakukannya 
untuk org yg aku sayangi dan cintai
sesungguhnya aku amat sayang kamu encik suami.

MAAFKAN AKU !!!!!!


 ***gambar time suka2, time hubby sihat ***
hopefully hubby sempat sembuh

AMIN


2 comments:

Tengkubutang said...

hai.. salam kenal,
follower no.33
done follow sini,
jom follow teman yea yunk..=)

http://tengkubutang@blogspot.com/ -->(official)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/ -->2nd blog
http://honeyoyeke.blogspot.com/

WaNy said...

hye2...
thanxs..
OK i will follow U
(nyanyi ala2 mascot DIGI)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...