THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

.

.

.

.



Wednesday, December 4, 2013

EGO kah aku??

Assalamualaikum wbt.

Di kesempatan waktu rehat yg ada ni, just nak berkongsi dan meluahkan perasaan hati yang tak tertanggung lagi dgn korang2 semua.

hopefully ada yg memahami ~~ ^_^

********


EGO ! aku rasa semua orang ada perasaan tersebut.
Cuma perbezaannya ego tersebut tahap melampau atau pun tidak.
AKU ?? Aku selalu rasa aku x ego tp pada hakikatnya aku sendiri x tau mana yg benar mana yg tidak.

Ada juga aku berkongsi rasa dgn sahabat2 yg aku sayangi
Jawapannya hampir sama. AKU mmg EGO !
SO hari ini saja dah 3 orang cakap aku EGO.
OMG ~~

Hubby pon selalu cakap:

 " Syg, awak ni ego sgt la, apa salahnya awak belajar mengalah sekali sekala.
Mesti awak HAPPY lepas ni..."

Sometimes aku rasa semua orang salah, aku je yg betul.
Macam situasi td, aku ke Mahkamah atas urusan kerja then terserempak dgn seorang teman lama. Actually hubungan antara kami mmg tidak baik disebabkan ada sedikit salah faham dan dah bertahun2 kami tidak bertegur sapa.
Aku buat2 jalan dan seolah2 xnampak beliau.

EGOkah aku???

*******

**perlu bermuhasabah diri.^_^
insyaallah akan cuba perbetulkan diri supaya mnjadi insan yg sempurna..


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...