THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

.

.

.

.

Wednesday, February 19, 2014

OUR 1st A N N I V E R S A R Y


Assalamualaikum wbt. Salam Sejahtera semua !!
Disebabkan kesibukan yg amat sangat menjalani rutin harian yg semakin mencabar, 
so xdapat le nak meng"UPDATE" BLOG sy yg makin usang di mamah usia ni.
p/s : " ceewahhhh bahasa sastera pulak keluar :) "

Untuk Entry kali ceritanya tentang suka-suki sy.
Sedar x sedar dah cukup setahun sy bergelar isteri kpd Mr Zul.
Macam x percaya je. Pejam Celik Pejam Celik dah setahun.
9 February 2014
So HAPPY ANNIVERSARY for me!

Sempena hari yg istimewa ni, sy sedikit terharu le.
 Mana X nye, hubby sy ni sukar untuk di tafsirkan.
Pendiam orangnye. Sometime dia lebih suka mendiamkan diri.
Macam le ade ketul emas kat dalam mulut 2, susah benor beliau nak bercakap.
Sy selalu cakap beliau x romantik, x sweet macam hubby orang lain.
Kekadang rase bersalah jugak.
Macam x mensyukuri ape yg sy dapat.

ALHAMDULILLAH
Walaupun beliau begitu.
TAPI sy sgt bahagia mendapat beliau sbg suami.
Beliau sgt penyayang, sabar dgn kerenah sy yg kuat berangin ni.
Xkan pernah ada lelaki lain yg boleh sabar dgn sy.
Bersyukur sangat2.
So, nak dijadikan cerita, pagi 9 Februari, buat macam biasa
Seperti xda apa2 yg berlaku.
Bangun pagi, tengok ada bunga atas meja
TERHARU - SPEECHLESS - MENITIS AIR MATA

Xsangka hubby sy dah berubah.
Jadi romantik sangat.
I LOVE U B
Hopefully our marriage remains to heaven
Thanxs for accepting me as who i am
I LOVE U until jannah.

 p/s : tanya hubby kenapa sekuntum je, hubby cakap 1 kuntum utk 1 tahun.

 p/s : hubby cakap tulisan dia buruk. Buruk pon sy tetap syg hubby

p/s : choc moist cake. sangat sedap. thanxs to kak uja :)
 ~ the end ~









0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...