THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

.

.

.

.



Thursday, March 8, 2012

Egokah Aku...??


Telah di akui manusia mmg ada sedikit perasaan EGO !
Baik lelaki mahupun perempuan
Cuma bezanya kita dapat mengawal atau tidak perasaan ego tersebut 
mengikut waktu dan keadaan.

********

As usual, setiap Rabu akan ada pasar malam kat depan taman,
Petang tadi, balik dari office aku singgah beli makanan mcm biasa,
Tanpa aku sedari,
Aku nampak beliau di jendela flat beliau,
Hati aku kuat mengatakan beliau juga nampak aku,
Perasaan aku sgt berbelah bagi
Nak msg ke tidak?

Xnak lah..dia sape yg aku perlu nak amik tahu pasal dia..
Pernah ke dia fikir pasal aku?
Kucar kacir hidup aku di buatnya
selama neh, aku terlalu mengikut perasaan syg...

aku BUTAKAN mata..

aku PEKAKKAN telinga..

di sebabkan syg aku FOLLOW everythings kehendak beliau,


and now..
salahkah aku ada sedikit perasaan EGO ini?
buat apa aku sibuk2 nak cari dia sedangkan dia tak pernah kesah ttg aku....


Hakikatnya
manusia mmg cepat BERUBAH !!!




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...