THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

.

.

.

.



Wednesday, March 7, 2012

Saya RINDU Kampung saya !!


Mode : Moody :(
Sangat2 rindukan kampung..
Dah lama rasanya x balik kg..
Bila di hitung balik da dekat sebulan lebih aku x balik kg.
Sedaya upaya aku menyibukkan diri dgn kerja2 dekat office
Menyibukkan diri dgn kawan2 
aku sedar mereka semua sayang aku..
mereka xnak aku sedih2..
TAPI

pada hakikatnya aku sendiri yg tanggung semua ni
Mungkin muka boleh tersenyum menahan kesakitan
tapi lama mana dapat bertahan kan??

Sebenarnya,
aku MALU nak balik kampung..
after apa yg dah jadi
semua org asyik bertanya
mmg betul kata pepatah
MULUT tempayan kita boleh tutup tapi MULUT manusia
selagi boleh pot pet pot pet
xkan berhenti punya..


aku sedih tengok mak & abah
mereka pon terkena tempiasnya
sgt RINDU nak balik kg jumpa MAK & ABAH



Soal JODOH ditangan ALLAH
semuanya ketentuan ilahi

aku mula redha
aku mula meyakinkan diri aku
bahawa semua yg berlaku ada hikmahnya

semoga aku terus KUAT

insyaallah..



2 comments:

Fahimah Mahayuddin said...

Akupun sama. Rindu nak balik kampung tapi bila duk jauh ni segala rindu tu kenatelan ja.Huhu..Takpa Wani. Apapun yang berlaku, anggap sebagai dugaan. Setiap yang berlaku ada hikmahnya. Semoga hang dan family bersabar dengan ujian yang datang.

WaNy said...

thanxs beb..aku tgh sedaya upaya KUATKAN diri aku...need support from alls...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...