THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

.

.

.

.



Friday, August 23, 2013

The Beauty of Mathematics


Assalamualaikum & Salam Sejahtera 
To all bloggers 


Entry kali neh saya nak ajak semua main GAMES MATHEMATIC.
Puas saya memikirkan jawapan kenapa dapat macam tuh. 
Mmg totally sama, dan saya dah cuba pada byk number.
Jadi nak share dgn korang mana la tau korang tau boleh ajarkan saya .

Actually saya COPY PASTE dari salah seorang teman.


******


Percaya atau tidak dari number handphone seseorang itu kita akan tahu usianya.

 Percaya ??

Tak Percaya ???


JOM kita cuba sama - sama

C A R A - C A R A N Y A :


(1) Lihat angka terakhir no handphone anda... 

(2) Dikalikan 2 

(3) Ditambah 5 

(4) Dikalikan 50 

(5) Ditambahkan 1763 

(6) Ditolak tahun kelahiran anda.


Sekarang anda mendapatkan 3 angka.
Angka PERTAMA adalah angka terakhir no Handphone anda...

Angka KEDUA dan KETIGA adalah UMUR ANDA .. !




Cuba dan buktikan sendiri ya selamat mencuba ... !!!
Kalau anda tahu jawapannya kenapa begitu please give me a comment.




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...